5 Aralık 2009 Cumartesi

2009 nasıl geçti, 2010 beklentileriniz nelerdir ?

Bu soruya cevabım şöyle oldu : Bugünlerde yayına geçecek olan, dünyanın önde gelen kuruluş ve markaları ile tüketiciyi aynı platformda bir araya getiren rezervasyon ağı www.rezervasyon.com.tr ve aynı alanda Almanya piyasasına hitap eden fuxxo.net projelerimiz için 2009 geleceği ön görebildiğimiz bir yatırım yılıydı.Markalarımız ve Türkiye için beklentilerimizi yıllara bağlamadan değerlendirmek gerekirse, piyasa biziz. Krizi oluşturan, yaşayan, katlanan ve aşacak olan da biziz. Aynı projeyi 2 farklı dünyada gerçekleştirdiğimiz için neden bahsettiğimizi çok iyi biliyor ve analiz edebiliyoruz.İnsanlarımızın iş ahlakı, ciddiyeti, almadıklarının aldıklarından daha çok olan sorumlulukları, cevap vermedikleri e-mailleri ve benzer bir çok yaklaşım piyasaları oluşturan, yönlendiren, en azından etkileyen faktörlerdir. İş dünyamızda kendimize çeki düzen verirsek, yaşanacak krizleri en az şekilde hissederek, daha çabuk atlatacağımıza inanıyoruz. Türkiye, ekonomik alanda dokunulmamış bir çok potansiyele sahip ve bu nedenle plansız şekilde yükselen ve de yükselmesi önlenemeyecek olan bir ülke. Bir de düşünün ki, bunu planlı bir şekilde yapsak… O zaman “Kriz mi ? Hangi kriz?” diyeceğimiz kesindir. Mehter takımı, gidişatımız için örnek olamaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder