8 Mayıs 2009 Cuma

En büyük sorunum kendimi frenlemek...

Hobim yemek yemek olduğundan fazla kilolarım savaşmasamda vardı. Sonra birgün aniden karar aldım ve diyetisyene gittim. 5-6 ayda 20 kg uçtu gitti. Tabii bu sıkı disiplinli beslenmem ve diyetisyenin söylediklerini virgülüne kadar uygulamamdan kaynaklanıyordu. Yanlız bugün diyebilirimki hareket etmek en önemlisi. 1 saat ritmik yürümek yeterli geliyor. 6 aydan sonra koşabiliyorum ama dikkatli olmam gerekiyor. Nedenine gelince ! Hayatımda ilk defa 6 ay önce spor yapmaya başladığımdan bileklerime fazla yüklenmek istemiyorum. Biliyorumki spor yapamayacak duruma gelirsem gene kilolar gelecek ve şişeceğim. Şimdi benim için en önemlisi sürekli hareket halinde olabilmem. Kendimi çok iyi hissediyorum. Ne varki, bugün "küt" diye ölüp gidersem, kimse nedenini bilemeyecek.

Frenlemek denince. Fikir, proje çöplüğünün önüne geçmek daha da zor oluyor. Ama buna başka bir zamanda deyineyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder