29 Nisan 2009 Çarşamba

İyi zaman dostu aslında bu şahısların ...

...size gerektiğinde borç vermediğini tanımlar. Yalnız bu kadar kötü düşünmeyelim bu şahıslar hakkında. Neticede borç verecek veya yardım edecek olsalar, siz geri ödeyemeyince siz kötü olacaksınız. Dostluk bitecek.
Yardımı alamayan taraf olarak bu "iyi zaman dostu" zaten defterden silmezmisiniz ? O zaman "dostluk" kavramı sizin açınızdanda zaten bitmiştir.

Size yardım etmeyen şahsın yerine kendinizi koyun o zaman siz ne yapardınız ? Sakın "ben yardım ederdim" demeyin veya diyorsanızda tekrar bir içinize kapanın ve düşünün. Bunun böyle olacağını tahmin ediyorsunuz ama o zaman sizin tutumunuz ne olur bilemezsiniz.

Borç veya yardım eden insanlar genelde bir bolluktan yola çıkarak yardım ederler. Paranın geri dönüşü önemli değildir ve onları sarsmaz. Şayet bu para onlara geri dönerse siz kazandınız demektir.

Tavsiyem : Dostluğunuzun devamı için yola çıkarken iyi düşünün !

  • Yardım isteyeceğim şahsın bol miktarda parası varmı ?
  • Yakınlarda planladığı bir proje veya harcama varmı ?

Yani bir araştırmacı, pazarlamacı ruhuyla işe yaklaşın ve bunu bir proje olarak görün, dost kalın !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder