29 Nisan 2009 Çarşamba

Kartvizitini göster senin kim olduğunu söyleyeyim

Genelde kartvizitlerde (şayet büyük bir kuruluş değilse) hep ufak tefek hatalar vardır ("neyse, kim görecek"). Ya da Tel.No. vs. farklıdır ve kartı veren "durun ben şuraya direkt hattımıda ekleyeyim" der.
Dünya'ya açık bir iş yapıyorsanız emin olunki kartınızı alanın ilk yapacağı iş müsait durumda sizin websitenize girmek olacaktır.
İşte burada kalite anlayışınız hemen ortaya çıkacaktır. Ben her sabah websitemi denerim. Tekniktir bu, tabii ki çalışmayabilir ama en azından ben sabah bir kontrol edeyimde. www.d-project.com.tr benim Türk firmalarına hitab ettiğim alan adı'dır. Alman müşterilerime www.dener.eu üzerinden ulaşırım ya da onları bilgilendiririm diyeyim daha doğru olur. Websitelerin hakkında ayrıca bir üstte yazdım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder