1 Temmuz 2009 Çarşamba

Alman biliyor bu işi

Temsilcisi olduğum Saksonya Eyaleti yatırım ajansından bende yararlanacağım. Aslında mecburiyetten. Türkiye için olan bir projemi hayata geçirmek için finans kaynağı aradım ve bulamadım. Belki gittiğim adres yanlıştı çünkü bankaya gittim. Ben projeyi anlatırken karşımdaki şahıs bilgisayarının ekranına bakıp durdu ve arada bir beni dinliyor gibi yaptı. Bu durum 3 defa tekrarlanınca bende vazgeçtim. Bankalar sürekli kar yazar ve sanayiciye kredi vermezlerse reel sektör batmaya mahkumdur. Hayata geçtikten sonra sizlerle projemi paylaşacağım. İşin tuhaf tarafı aslında bu istenmeden, mecburiyetten kaynaklanan yurt dışına taşıma operasyonu büyük bir avantajı beraberinde getirecek. Proje'nin altında "xxx GmbH/Almanya'nın bir projesidir" diye görenler. "Al işte böyle fikirler hep yabancıların aklına gelir. Alman biliyor bu işi" diyecekler ve projeye daha çok inanacaklar, güvenecekler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder