5 Temmuz 2009 Pazar

Güven üzerine kurulan herşey...

Dünya'nın portföy yazılımlarında lider kuruluşu olan İsviçre orjinli Expersoft System AG www.expersoft.com ve Türk www.infina.com.tr kuruluşunu 3 randevuda partner yaptım. İsviçre'li kuruluş Türkiye'de bir lokal çözüm ortağının olması gerektiğini biliyordu ve konuyu bana aktardı. İsviçre kuruluşu trendleri yarattığı için emindim. Bu hiç anlamadığım yazılım konusunda Türkiye'de kimse bana beni zora sokacak soruyu soramazdı. O zamanlar hepsi Excel ile çalışırken karşılarına Dünya'nın lider yazılımı çıkmıştı. Bunu yaparmı, onu yaparmı vs. EVET ! Bu sistem hepsini yapar diyordum. Yalanda değildi. Hatta çoook daha fazlasını yapıyordu o kadar ki bizde cevapları olan o soruları kimse bilmiyordu. Hemen her büyük portföy şirketini ziyaret ettim. Hedefim satmak değildi, sadece bize rakip olacak kuruluşların merak etmesi ve beni bulmasıydı. Neticede bunlardan biri Expersoft'un Türkiye partneri olacaktı. İnfina Yazılım A.Ş. Türkiye'nin en büyük bankalarına birçok yazılımla destek veren bir kuruluş. Genel Müdürü Nejat Özek'le anında tutmuştu kimyamız. 10 dakika içinde "siz"i "sen" takip etmişti. Güven ortamı mevcuttu. İşviçre zaten bana %100 güveniyordu. İkinci görüşmemizde İsviçre'li yönetimle İnfina tanıştılar. Üçüncü randevumuzda Hyatt Regency otelinde basına tanıtım ve sözleşmelerin imzalanması gerçekleşti. Ortada güven oldumu hayat ne kadar kolay olabiliyor. Bu ortaklı bugün Türkiye liderlerinden olduğu gibi yeni geliştirdikleri yazılımlarını yurt dışına ihraç bile ediyorlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder