8 Temmuz 2009 Çarşamba

İnsan insan ?

Hayat çok keyifli. Şu sıralarda hergün yemeden edemediğim tahıllı simidimi yiyerek, etrafımda olan biteni seyrederek giderken, 3-4 defa bir iş için karşılaştığım bir bayan camı tıklatarak benim ofisine gelmemi işaret etti. İçerde başka bir bayan daha vardı. "İşte bahsettiğim Ahmet Bey bu" dedi. Ben neydim ? Sonra ortaya çıktıki ben bilmeden benim Fan klübüm varmış. Hep kalpten ve açık yürekli oluşum, sürekli gülüyor olmam dikkatten kaçmamış ve beni bir takım insanlar "insan insan" ilan etmişler. Keyiflendim, çenem düştü ve epey bir konuştum. Bu bayanların inandığı hemen hiçbir şeye inanmıyordum ama ona rağmen orayı "insan insan" statüsünde terk ettim. Bir daha karşılaşırsak benimle daha fazla tanışmak isteyenler olduğunuda söylediler. Şu anda çok dikkatli adımlar atmak zorundayım çünkü birçok kimsenin fokusundayım. Yani "guru" gibi birşey !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder